poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wiosna;)

Nie wiem jak Wy ale ja w końcu poczułam wiosnę;) Z tej okazji wydziergałam kolczyki- kwiatki, które zgłaszam do Wyzwania Kreatywnego Kufra: Wiosna.
























Kwiatki mają ok. 5 cm średnicy, płatki powstały z koralików Toho Round: Opaque Turquoise i Opaque Sour Apple 11o (wyplecione ściegiem cegiełkowym). W środku śliczne żółto- pomarańczowe koraliki. Całość zawieszona na biglach w kolorze srebrnym za pomocą małych, srebrnych kółeczek.
























Tak wyglądają od tyłu:
























A tak zawieszone:


7 komentarzy:

  1. Wyglądają bosko i totalnie idealnie na wiosnę. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wiosenne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podobają mi się te kwiatuchy ;] Chciałaby cię nominować do wyróżnienia choć widzę, że już takie otrzymałaś ;];];] kwiatki są super. Zapraszam do mnie na bloga po wyróżnienie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. coś pięknego! jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam J
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorowe kolczyki :)

    Zapraszam po odbiór wyróżnienia:
    http://galeriapodjaskolka.blogspot.com/2013/05/wyroznienie-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, wiosenne ;)
    Zapraszam Cię na moją stronę http://curiouscreativeness.blogspot.com/
    Trwa reaktywacja i miłe będzie wsparcie czytelników ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń