środa, 25 września 2013

Kolczyki łezki

Znów miałam długą przerwę- wybaczcie.
Dzisiaj krótko: kolczyki łezki wg schematu skradzionego z dorartthea.blogspot.com. Użyłam woskowanych perełek w kolorze antycznego złota i koralików Toho Round 11o Antique Bronze. Ich wykonanie wydawało mi się proste...cóż, przez gapiostwo pracę zaczynałam od nowa jakieś 3 razy. Jeśli będziecie próbować, polecam ciut "sztywniejszą" nitkę i radzę mocno zaciskać koraliki od samego początku;)
Wybaczcie bylejakość zdjęć ale były robione na szybko- chciałam złapać jedne z nielicznych w tym miesiącu promieni słońca, co nie do końca mi się udało- kolczyki w rzeczywistości są ciut jaśniejsze niż na zdjęciach.



6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają te kolczyki. :D Podoba mi się ich kolorystyka. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, chyba aż sama skorzystam.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, w sam raz na jesień: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne! zapraszam http://szarmetik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki :) bardzo ładnie wyglądają :]

    Pozdrawiam,
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń