środa, 18 czerwca 2014

Zakręcony trójkąt


   W samym środku sesji nic tak nie podtrzymuje człowieka na duchu jak myśl o wakacjach.    Właśnie   dlatego zrobiony przeze mnie trójkąt kolorystycznie przypomina lazurowe morze. Użyłam koralików Toho Treasure: Opaque Blue 11o, Toho Round Ancient Turquoise 11o, Toho Round Opaque Turquoise 15o i większych półprzezroczystych z demobilu;p



Całość jest dość spora (bok trójkąta ma ok. 5 cm długości) ale bardzo lekka (jest pusty w środku), zawieszona na dwóch malutkich ogniwkach koloru srebrnego i prześlicznej krawatce. Świetnie prezentuje się zawieszony na srebrnym łańcuszku ale także na rzemieniu - myślę, że jest to idelana ozdoba na lato:) 

 Korzystałam z tego SCHEMATU

4 komentarze:

  1. Co za zawijas! I jakie fajne ma kolory:) Ja nadal nie mogę się za takiego zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina mi wiatraczek z dzieciństwa, a kolory ma cudowne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zawijas! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń