czwartek, 25 października 2012

Jesienna bransoletka

Zamiast siedzieć w internecie powinnam teraz uczyć się biofizyki ale mam tak serdecznie dość nauki, że po prostu nie mogę... Na szczęście, jeśli przeżyję dzisiejszy dzień, powinno być już z górki:) Może w końcu uda mi się dokończyć paciorkowe guziki i zrobić zamówione bransoletki;)
A teraz zdjęcia bransoletki, która powstała jeszcze we wrześniu. Wg mnie jest to typowa "jesienna bransoletka", ze względu na przewagę koloru złotego i brązowego, chociaż ktoś ostatnio powiedział mi, że jest taka trochę świąteczna przez dzwoneczki;p Ma jedną wadę- niewygodne zapięcie. Ciężko założyć ją samemu, ale za to zapięcie nie psuje całej kompozycji i nie rozpina się samo podczas noszenia.

























3 komentarze:

  1. Prześliczny projekt, uważam, że takie stonowane kolory świetnie pasują właśnie do jesiennych płaszczy i grubych, wełnianych swetrów. Wiosną i latem świetnie sprawdzają się natomiast lżejsze bransoletki celebrytki zdobione delikatnymi, ażurowymi motywami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory. Ja lubię bransoletki z kamieni naturalnych np.

    https://esclusiva.pl/bransoletki-z-lawy-wulkanicznej
    . Są zrobione z lawy wulkanicznej. Kolor jest ciemny, a więc bardzo neutralny

    OdpowiedzUsuń