środa, 3 października 2012

Kolczyki pawie

Jakoś chyba źle wybrałam moment na założenie tego bloga- zaczął się rok akademicki, a mi zaczyna brakować czasu na wszystko;p Mimo wszystko postaram się od czasu do czasu coś tu wrzucić;)

Ostatnio zabrałam się za oplatanie guzika wg projektu Juju Vail - planowałam zrobić jesienne kolczyki, z przewagą czerwieni ale nie jestem pewna, czy uda mi się je skończyć przed zimą. Robiłam już kilka podejść ale strasznie mi z nimi pod górkę;p Raz nitka zaplątała mi się tak mocno, że musiałam ją uciąć i zaczynać od nowa, a za drugim razem źle policzyłam koraliki i znów połowę musiałam spruć. Ale jak to się mówi, do trzech razy sztuka;D

A teraz do rzeczy: zrobiłam kolczyki wg modnego ostatnio wzoru z internetu i muszę powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona:) W miarę szybko i łatwo się robi, dość ciekawie się prezentują i przede wszystkim są bardzo lekkie, przez co wygodne.
































P.S.Wiem, że zdjęcie nie powala na kolana jakością ale od kilku dni pada, a mi znudziło się już czekanie na lepsze światło;p Do tego fotograf raczej ze mnie średni, więc efekty są jakie są;p

2 komentarze:

  1. Fajnie wyszyły, a co do zdjęć, polecam namiot bezcieniowy, można go nawet zrobić samemu, do tego jakaś lampka i prowizoryczne studio fot gotowe:)


    OdpowiedzUsuń
  2. super są. A ja cały czas szukam schematu na takie.... zapraszam do mnie http://orpinkton.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń