wtorek, 22 stycznia 2013

Kolczyki jeżynki

Mam 3 tygodnie ferii i jakoś dalej nie mogę w to uwierzyć...Do tego, zamiast wziąć się za coś porządnie od początku do końca, zaczęłam z 5 projektów i tylko jeden jest skończony:p Myślę, że z tym byłoby podobnie, gdyby nie to, że potrzebowałam kolczyków do czarnego stroju. Oto i one: 
























Koraliki oplecione wg kursu Weraph. Na prawdę polecam- dość szybko się robi i raczej trudno się pomylić,a efekt jest świetny;) Użyłam czarno- szarych koralików, które przy odpowiednim świetle wpadają delikatnie w fiolet (niestety nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciu), przez co strasznie przypominają mi jeżyny;) 
Zdjęcia niestety nie najlepszej jakości ale wydaje mi się, że kiepska pogoda i złe światło są całkiem niezłym usprawiedliwieniem;p Teraz już ostatnie zdjęcie, na którym lepiej widać wykończenie w postaci srebrnych kwiatuszków: 

1 komentarz: